Quando è nata chanel totti?

Chanel totti è nata il 13 maggio 2007

---

Chanel Totti è nata a Roma il 13 maggio 2007. E' figlia di Ilary Blasi e Francesco Totti ed ha un fratello maggiore, Cristian Totti.