Chi erano i re sumeri?

I re sumeri sono stati: Alulim di Eridu, Alalgar di Eridu, En-Men-Lu-Ana di Bad-tibira, En-Men-Ana, En-Men-Gal-Ana di Bad-tibira, Dumuzi di Bad-tibira, En-Sipad-Zid-Ana di Larag, En-Men-Dur-Ana di Zimbir, Ubara-Tutu di Shuruppak, Zin-Suddu.