Dim mi il testo della canzone o sole mio?

Che bella cosa na jurnata 'e sole n'aria serena doppo na tempesta!Pe' ll'aria fresca pare gia' na festa.Che bella cosa na jurnata 'e sole.Ma n'atu sole,cchiu' bello, oi ne'.'o sole mio,sta 'nfronte a te!o sole,o sole mio,sta 'nfronte a te!sta 'nfronte a te!