Parla mi parla milanese?

Ecco un proverbio milanese che conosco: Per pacià el paciotta, per bev el bevòtta, l'è a laurà ch'el barbotta. Che vuol dire: Per mangiare mangia, per bere beve, ma è al lavoro che si lamenta